Parley i Uppsala!

Hej!
I oktober var jag och och 3 stycken till härifrån Uppsalas UngPirat / Piratpartiet / Piratstudenterna ner till Linköping för det första Parleyt någonsin. Där samlades pirater från (nästan) hela landet och diskuterade politik och lyssnade på föreläsningar. Mycket intressant.
Nu är det våran tur här i Uppsala att axla manteln och föra traditionen vidare. Vårt parley kommer äga rum den 4-5 april iår.
Jag är huvudansvarig men har några riktigt duktiga människor med mig, så jag är inte alls orolig för att något kommer gå fel. (Vilket jag annars brukar vara när jag är ansvarig för något..)

Mina ansvarsområden är lokal och mat, och lokalen är ordnad, och maten fixad från samma ställe. Så det känns bra att vi har någonstans att vara, bara offerten på mat/lokal-kostnad går ihop med en rimlig deltagar-avgift, men det brukar lösa sig :)

Det som dock oroar mig är att vi saknar Informationsansvarig, alltså den som ska fixa med hemsidan och dylikt, men hoppas någon intresserad dyker upp snart :)

Sitter just nu i en labb-sal och väntar på att läraren ska komma och kolla om jag gjort rätt. Har skrivit av det mesta från andra, eftersom läraren vi har är totalt opedagogisk som inte alls kan förklara eller ge oss små hintar om hur vi ska göra. Delar denna åsikt med de flesta här verkar det som... What to do? What to do..?




Kommentarer
Postat av: xd

Snacka itte skit om läraren.

2010-01-11 @ 13:39:10
Postat av: Vidde

Är det hemside-uppbyggnad som behövs eller är det själva infon som ska in på sidan som behöver ansvaras för?



I det första fallet kan ni säkert få hjälp av arrangörerna för förra Parley. Kodåtervinning FTW! =)

2010-01-11 @ 13:41:58
URL: http://blogg.vidde.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0