2 dygn utan internet...

...Fast det var frivilligt...

I fredagskväll satte sig jag och Lukas i bilen och åkte ner till Skavsta. Där väntade Linus med kompisar som skulle åka till Berlin lördagmorgon, jag var bara chafför. Stannade och kramades lite med min finaste, var så skönt att krama honom igen efter att vart utan honom nästan en vecka. Vi lade oss i sovsäcken jag hade fått med och kramades och försökte sova lite, sov lite grann men det gick knappt att sova, hårt på golvet och folk runt en...

Kom dit vid 12 och åkte därifrån vid 05.15 ungefär. Då hade jag kanske sovit max en timma sen fredagmorgon, lyckat värre...
Kom hem vid halv 8 på morgonen, men hade inga planer på att förstöra min dygnsrytm så jag gick upp vid 10 och följe med mamma och handlade..

Sen på kvällen var det dags för Magnus betnér. Han var AWESOME! Som vanligt.. Helt sjukt rolig snubbe, hade asbra platser också :D
Sen hem för att däcka... Orkade inte hålla ögonen öppna längre...

Vaknade vid halv 11 idag och åkte med mamma till Väsby där jag fick en klippning i julklapp och hittade även en klänning jag ska ha på nyår, awesome!
Hade tittat på exakt samma på nätet men fanns inte i min storlek. Tur det kom jag på när jag såg den i affären, för på nätet hade modellen linne under, IRL såg jag att klänningen endast var i spets :P

Nyklippt och trött...


Glömde kanske nämna att i fredags innan vi drog till Skavsta så hjälpte Lukas och Jens mig att flytta, Så nu är hela vardagsrummet fullt med prylar, eftersom Linus inte flyttar förän 17 Januari, kommer sakna honom <3

Vårt vardagsrum nu...


Bloggar mer imorgon om det händer något kul, ska bara flyttstäda min förra lägenhet, så troligtvis inte...:P

Kommentarer
Postat av: Sara

Flyttstäda, stackars dig.

När vi flyttade för 1 månad sedan så fick en städfirma flyttstäda åt oss. Grymt skönt.

/Sara

2011-07-12 @ 23:55:37
URL: http://www.hittaflyttstadning.se
Postat av: Smsa Låna

Kul att du bloggar! Fortsätt så :D

2012-01-12 @ 22:42:00
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0