Apatisk...

hej!
Längesen update, I Know! Men har mina skäl... Min mejl tar inte emot några mejl, iofs skönt att slippa all spam, (Jag vill liksom inte förstora min penis (som jag inte har) 54 ggr per dag) men just nu när jag väntar viktiga mejl så fungerar ingenting, kan ju inte ens skicka efter lösenord till sidor där jag har glömt dem, så det jag kan göra på nätet är i princip facebook och aftonbladet, kul jävla jul...

Idag ska det ialalfall firas nyår. Ska vara hos Lukas som fyller år och vi ska laga mat åt honom innan annat folk kommer, that will be awesome! :D

Skriver mer sen när jag inte längre är lika upprörd över min stackars mejl/msn! Ses<3!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0