Epic fail-morning...

Hej!
Riktig fail på mig (eller resten av gruppen?) imorse...
Det hela började igår.. Vi får mejl av snubben på företaget vi ska intervjua om databaser, att nu kan han inte hjälpa oss hel plötsligt, suck.. Så vi måste sätta oss ner och hitta nytt företag och skriva nya frågor, göra intervjun och sen skriva PM om skiten.. Och allt detta innan 23.59 igår... Omöjligt. Mejlar läraren/prefessorn och frågar om det går bra att skjuta lite på inlämningen och förklarar läget, och jo, det ska gå bra..

Snackar med de andra i gruppen och jag uppfattar det som att vi ska ses kl 09.00 idag och försöka komma fram till någon smart lösning. Smsar att jag blir lite sen och blir snart uppringd, vi skulle INTE ses kl 9, jippie... Bara att gå hem och lägga sig igen... Kom ju iofs upp ur sängen, men har fortfarande feber och är yr, så inte det ultimata tillståndet att packa flyttkartonger på, det gör jag imorgon =)

Kör ut Lukas till Skavsta imorgon och passar samtidigt på att umgås lite med Linus.

Första bilden på mig och Linus tillsammans, tror det hela gick ut på att vi skulle se om kameran fungerade eller något, taget i min lägenhet där vi var dygnet runt i början, bara pratade och myste hela nätterna :)


Dags för lite How I Met Your Mother nu innan det är dags att göra ett andra försök att ta sig till skolan :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0