Feber och nostalgi!

Hej!
Har inte fått ett skit gjort de senaste dagarna, det beror på att jag har haft feber och inte orkat röra mig eller tänka.
Har protokoll att skriva men vågar inte ge mig på det när jag känner mig som en blandning mellan någon som bott i en torktumlare i 2 dygn och samtidigt är gravt bakfull, inte alls någon optimal kombination..

Har iallafall suttit och tömt min kamera på massa bilder från typ maj och mösspåtagningen innan studenten.. Det var ju ett tag sen...

Lägger upp lite godbitar här.. Alltid någon sort kompensation för att jag inte bloggat ^^

Mösspåtagning 8 maj eller ngt, kul hade vi och fulla var vi =)



Kryssning med klassen, vet inte hur många gånger olika kryssnings-tanter var uppe och klagade på oss xD



Sen tog vi studenten, ja jävlar det gjorde vi, även om jag inte minns ALLT från den dagen :)



Sommaren flöt på och jag jobbade mest, så inte mkt hände där... Men sen flyttade jag till Uppsala och då började det hända grejer...

Hittade en kopia (enligt vissa) av mig själv i min klass, döm själva...



Jorden anropar fulla pirat-studenter efter en viss gasque...



Indierna i min korridor hittade ett nytt intresse, att mata Linus med stark mat och starka kryddor för att se hur mycket han pallade med, såhär kunde han se ut efteråt...



Cykelvurpa 1.0



När det var dags för haloween var det bästa vi kom på att klä ut oss till smurfar...
Slutty-smurf and Spännis-smurf, men jag gillar't!



Enought med kort ikväll, dags att lägga sig så jag kommer upp, trots att febern är borta så är jag fortfarande snurrig, hoppas det är borta imorgon :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0