Norra Brunn

(Fått klagomål på att jag inte bloggar om politiken, som det var meningen från början, men just nu har jag inte så mycket tid att ägna åt politiken, blir bättre efter nyår, så ni får stå ut med mitt "tråkiga" privatliv så länge...)

Hej!
Var på Norra Brunn med Linus, Jens och Sara igår. Väl där mötte vi även upp Stjärna.
Vi snackade och drack lite (inte jag som var chafför) och kollade på showen. Vi såg Aron Flam, Fredrik Andersson och Henrik Schyffert.
Jag tyckte att Fredrik Andersson var bäst, var jag nog ganska ensam om att tycka... :)

Schyffert gick mitt i showen, skulle köra en tant i publiken hem som han skämtade med, försvann gjorde han iallafall och konferansieren undrade visst också vad som hände...

På hemvägen tog vi en trip förbi donken eftersom alla 4 var hungriga och hade missat det här med middag... Mat fick vi iaf och sen åkte vi hem till Uppasala, lyckad kväll =)




Jag och den finaste när vi var i Stockholm i oktober och kollade på "Standup istället för bio".
Trötta efter att ha letade efter parkeringsplats och gått i regnet, men kul hade vi =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0