Linnea och Linus vs. Ica 0-1...

Hej!
Som nyinflyttad student skaffade jag icakort, dels för bonusen som man får när man handlar, men också för att få rabatter som bara de med icakort har. Sen lägger jag hellre mina pengar på roligare saker än mat, så extrapris är bra grejer :)

Idag fick jag i vanlig ordning hem icas tidning som man alltid får tillsammans med sin bonus-check. Fick ingen check denna månad, men fick däremot ett papper med erbjudnaden som jag hade typ 10-20% rabatt på.
"Åh va bra!" tyckte både sambon och jag, allt passade nämligen in på sånt som vi brukar köpa. Bara att tacka och ta emot =)

Tittade en extra gång på pappret och fick se att de hade valt ut de varor som brukar köpas på det där ica-kortet, "Konstigt" att allt passade in på oss då. Doh! Ägda av ica, men jag är tacksam ändå =)



På lördag firar visst ica-kortet 20 år med massa erbjudanden. Jag och sambon (som de snåla svenssons vi har blivit) så ska vi dit och fynda :P (Men sen att vi lägger ut 1000 kr per månad på våra utseenden är en annan sak...)


Enought for now! Ska titta lite på plugget och sen lägga mig och sova med finaste brevid, finns inget bättre! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0