Tenta i databaser...

Hej! Hade tenta i Databaser idag. Släpade mig dit efter 5 timmars sömn och ännu mindre plugg. Men det som jag faktiskt hade pluggat på kom på tentan, hade alltså pluggat på rätt saker.

Skulle dragit ut ikväll, inte för att det var någon klubb, men gå ut och ta en öl kan man ju alltid. Gruppsmsar alla man brukar hänga med men får inte svar av någon... Typiskt! Får ett svar efter en stund men bestämmer oss för att ställa in och köra det någon annan gång, när även en avhoppad Sara har möjlighet att följa med.


Sitter ute på Polacks nu och tittar på Lukas med sällskap som löser matteuppgifter inför tenta, kan ju säga att jag är glad att jag inte går Datavetenskap, hade ju avlidit.. Skönt att bara ha lite matte inom programmeringen och statistiken, inte massa i^2 och massa, (Förstår inte ens när de ska använda det-.-) Dags att försöka connecta till skolans server igen och fortsätta med programmeringen, men servern krånglar som vanligt...

Rapporterar imorgon om min "Soff-liggar-dag" om jag kommer på något smart :)

Kommentarer
Postat av: av

mysig blogg du hade

2010-02-22 @ 13:25:32
URL: http://avos.blogg.se/
Postat av: av

söt blogg

2010-02-22 @ 13:30:49
URL: http://w

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0